Search
Close this search box.

תביעה כנגד המעביד ו/או צד ג'

ייצוג בתביעות כנגד המעביד בגין נזקי גוף שנגרמו להם בתאונות עבודה

משרד עורך דין תומר צמרת, בעל ניסיון של למעלה מ-15 שנה, מתמחה בייצוג תובעים בתביעות כנגד המעביד בגין נזקי גוף שנגרמו להם בתאונות עבודה.

צוות המשרד ועורך דין צמרת בראשו, פועלים בכדי לסייע ללקוחות המשרד לממש את מלוא הזכויות שלהם ולהשיג בעבורם את הפיצוי המקסימאלי המגיע להם בגין נזקי גוף שנגרמו להם בתאונת עבודה וזאת ללא פשרות ותוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

חשוב לדעת!

במקרים המתאימים ניתן להשיג בתביעת נזיקין כנגד המעביד פיצוי ואף פיצוי משמעותי עקב נזקי גוף שנגרמו עקב תאונת עבודה. 

ואולם, הגשת תביעה נזיקית בגין נזק גוף שנגרם עקב תאונת עבודה כנגד המעביד ו/או צד ג' אינו דבר של מה בכך, שכן בעוד שהניזוק ינסה להראות, כי המעביד ו/או צד ג' התרשלו ו/או הפרו חובה חקוקה שהביאה להתרחשות התאונה, המעביד ו/או צד ג' ינסו להראות מנגד, כי לא הייתה כל התרשלות, רשלנות או הפרת חובה חקוקה מצידם שגרמה ו/או תרמה לעצם התרחשות התאונה וכי התאונה אירעה עקב רשלנותו ו/או התרשלותו של הניזוק.  

בנוסף ובעוד הניזוק ינסה להראות, כי עקב האירוע התאונתי ונזקי הגוף שנגרמו לו בגינו נותרה לו נכות רפואית צמיתה ו/או זמנית וכן כי נגרמו לו נזקים משמעותיים כגון: הפסדי השתכרות, הוצאות רפואיות, היזקקות לעזרת הזולת, הפסדי פנסיה ותנאים סוציאליים וכו', המעביד ו/או צד ג' ינסו להראות מנגד, כי התאונה שאירעה לניזוק לא הותירה נכות רפואית צמיתה ו/או זמנית וכן כי הנזקים שנגרמו לניזוק הינם נמוכים משמעותית מהנטען על ידו ו/או כי לא נגרמו לניזוק נזקים כלשהם עקב האירוע התאונתי.

לפיכך, בתביעת נזיקין יש צורך להוכיח את אחריות המעביד ו/או צד ג' לעצם התרחשות התאונה וזאת מעבר לצורך להוכיח את הנזק שנגרם בגינה. הדבר מחייב היערכות נכונה מבעוד מועד ועוד בטרם הגשת התביעה לבית המשפט, בירור הגורמים הרלבנטיים לתובענה, השגת ראיות, הכנת חוות דעת ובהמשך יכולת לעמוד בצורה איתנה בפני ביהמ"ש.

משרד עורכי דין תומר צמרת:

עורך דין צמרת תומר מעניק לכל לקוחותיו, יחס מקצועי ואישי. בזכות הידע הרב שצבר, בין בהיותו כמייצג חברות ביטוח בעברו ובין בהיותו מייצג כיום לקוחות פרטיים, הטיפול שעורך דין צמרת מעניק ללקוחותיו הינו אדיב, מקצועי ומסור.

לקבלת פרטים נוספים וסיוע מקצועי בהגשת תביעה בגין נזקי גוף עקב תאונת עבודה

פנו אל משרדנו בטלפון 04-8811595 או כתבו לנו למייל [email protected].

מאמרים קשורים

לשיחת ייעוץ אישית עם עורך דין תומר צמרת השאירו הודעה